Loading...
Mức Lương
Đến 13 triệuSố Lượng Tuyển
100Loại hình công việc
Toàn thời gianCấp Bậc Nghề
Mới tốt nghiệpGiới Tính
Không ưu tiênKinh Nghiệm
1 nămMô Tả Công Việc
- Liaising between guests and partners to resolve light complexity issues via inbound, outbound, email, chat, and messaging on various topics such as: additional travel advice, modifications, cancellations, complaint, ...
- Providing accurate, valid, and complete information by using the right tools, methods, and processes.
- Ensuring a high level of customer service and a positive guest experience
Yêu Cầu Công Việc
Fluency in English (Speaking, listening, writing, and reading) - working 100% English.
Ability to adapt and work well under pressure in a fast-paced environment.
Ability to take ownership and solve problems.
Positive and resilient attitude.
Minimum high school diploma or equivalent.
At least 6 months in Customer Service role
Ability to adapt and work well under pressure in a fast-paced environment.
Ability to take ownership and solve problems.
Positive and resilient attitude.
Minimum high school diploma or equivalent.
At least 6 months in Customer Service role
Quyền Lợi
- Base salary: 7.500.000vnd/month.
- Meal Allowance: 500.000vnd/month.
Complexity allowance: 1.000.000vnd/month (If you handle Inbound call).
- Monthly KPI incentive: 900.000 – 1.200.000vnd.
- 14 Annual leave per year.
- Computer provided.
- 100% English Environment.
- Global training program.
- Annual review.
- 13th pay salary.
Số lượng văn phòng
1Quy Mô
201-300Thời Gian Thành Lập
2018Vị Trí Đang Tuyển
25Về công ty
Công ty Cổ phần Tập đoàn Vietstar ( VIETSTAR GROUP JOINT STOCK COMPANY) tên viết tắt là Vietstar Group được thành lập ngày 01 tháng 08 năm 2018. Đây là doanh nghiệp chuyên cung cấp dịch vụ tài chính và cung ứng nhân sự cho thị trường Việt Nam. Với đội ngũ nhân viên được trang bị đầy đủ kiến thức và kinh nghiệm, Vietstar luôn đáp ứng tốt dịch vụ nhân sự và tài chính cho các doanh nghiệp ở thời điểm hiện tại.